شناسهٔ خبر: 29279 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار خراسان رضوی؛

بزرگراه نیشابور - فیروزه افتتاح شد

افتتاح با حضور استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان استانی و شهری، قطعه شهر فیروزه که بخشی از بزرگراه نیشابور - فیروزه است، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در این مراسم با اشاره به اهمیت رسیدگی به نقاط محروم و شهرها و روستاهای دورافتاده، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی دولت رسیدگی به امور عمرانی و زیربنایی در مناطق محروم و شهرهای مختلف کشور است.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد راه‌های امن و مطمئن برای تردد مردم در محورهای مواصلاتی، گفت: ایجاد راه مطمئن در تمامی نقاط کشور یکی از مهم‌ترین خدماتی است که می‌توان به مردم شریف ایران ارائه کرد.

استاندار خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با افتتاح این قطعه از بزرگراه نیشابور - فیروزه خدمتی در خور شأن مردم شریف این منطقه کرده باشیم و شاهد تردد ایمن‌تر و سوانح کمتر در این مسیر باشیم.

همچنین در این مراسم، محمد پارسا مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در خصوص مشخصات این پروژه توضیح داد: قطعه شهرستان فیروزه از بزرگراه نیشابور - فیروزه به طول ۱۴ کیلومتر از سال ۸۳ شروع شده بود که به دلیل کمبود اعتبارات متأسفانه مدتی متوقف بود، اما خوشبختانه از سال ۹۳ با پیگیری‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، فرمانداری فیروزه و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، اعتباری برای ادامه این پروژه مهیا شد.

وی با اشاره به سرعت عمل راه و شهرسازی در تکمیل این بزرگراه، افزود: خوشبختانه با تمام کمبودها و با اینکه اعتبار اختصاص یافته کافی نبود، اما این قطعه از بزرگراه نیشابور - فیروزه که مسیری حادثه‌خیز محسوب می‌شد، اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۵ درصد مجموع این بزرگراه، اعلام کرد: خوشبختانه پیمانکار این پروژه با وجود تمامی طلب‌هایی که دارد، باز هم بدون چشم‌داشت اجرای این بزرگراه را ادامه می‌دهد و ما هم امیدواریم تا با کمک اوراق خزانه اسلامی و کمک‌های وزارت راه و شهرسازی بتوانیم اقدامی در راستای تسریع روند تکمیل این پروژه انجام دهیم.

نظر شما